piątek, 25 stycznia 2013

Przepraszam ;(

Emm. Nie wiem co napisać. Prawdopodobnie nie pojawi się tu już żaden rozdział. Strasznie wszystkich przepraszam. ;( I nie chodzi tu już tylko o brak pomysłów bo zawsze jakiś by się znalazł ale głównie o brak czasu. Jestem teraz w ostatniej klasie gimnazjum i jeśli chcę się dostać do dobrego liceum powinnam się przyłożyć do nauki. Jest mi strasznie przykro z powodu zakończenia pisania historii Lucy i Liama. ;( Nie wiem czy jeszcze kiedyś wrócę na tego bloga. Jeszcze raz wszystkich przepraszam.
Żegnam - J.

4 komentarze:

  1. Płacze:(
    Ale rozumiem. Szkoda na prawdę ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhahaa ty i nauka.
    Przypomnę ci kiedyś to co tu napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, bardzo lubiłam to opowiadanie, mimo, że go nie komentowałam. ja również ostatnio nie mam w ogóle czasu na pisanie, dlatego rozumiem cię, ale napisz coś jeszcze kiedyś w wolnym czasie :)
    ~Nulka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to opowiadanie jest świetne :( Szkoda,że zakończyłaś pisać je ale mam nadzieje,że wrócisz !!!

    OdpowiedzUsuń